Re: [escepticos] IT

> Por lo que he leido, IT no está relacionado con la informática. Al parecer
> se trata de un medio de locomoción personal, pero que puede ser usado
> también como transporte público. O bien cuenta con un motor revolucionario o
> bien no tiene ningún tipo de motor mecánico. Pero no hay referencias
> fiables, y parece ser sólo un rumor.
> Only time will tell... o traducido: ¡hoy las ciencias adelantan que es una
> barbaridad!.
Lo he encontrado esta mañana por casualidad.
Si alguien tiene problemas con el gallego que avise
¿Que demo será Ginger?
                 É o segredo (e o misterio) mellor gardado do mundo
                 da tecnoloxía. É a sorpresa de Dean Kamen, un
                 coñecido inventor norteamericano que hai tempo que
                 fala sobre un Algo revolucionario chamado 'Ginger'
                 ou 'IT', pero ninguén sabe o que é. Kamen non quere
                 dar máis detalles e limítase a dicir que "cambiará o
                 mundo tal como nós o coñecemos". Así que as
                 especulacións desatáronse entre a clase xornalística:
                 hai quen di que é un patinete motorizado, pero xa
                 existe un prototipo, así que non sería ningunha
                 novidade. Outros falan dunha cadeira de rodas
                 chamada iBot, que ten por nome de código Fred (Fred
                 Astaire e Ginger Rogers?). Pero ningunha das dúas
                 posibilidades sería nada revolucionario, non si?